Кожному хочеться жити в будинку з красивими вхідними групами, затишними під'їздами, надійними дахами, безперебійно та не остерігаючись аварійних ситуацій користуватися водопостачанням та електрикою. Але ремонт багатоповерхівки, це не лише побажання всіх мешканців, але й реальна необхідність. Натомість для багатьох будинків дуже складно накопичити кошти на проведення ремонту. Місто для людей наводить декілька реальних прикладів, як цю проблему можна вирішити.
Значна частка будинків обслуговується за типовим договором, який сформувався в 2017 році. Мало того, що він не враховує індивідуальні потреби кожного дому, побажання мешканців та обмежує об’єм можливих ремонтних робіт, сьогодні він ще і вкрай ускладнює накопичення коштів для ремонту.
Всі ремонти виконуються за типовим договором за накопичені на будинку кошти, які залишаються після виконання таких першочергових робіт як електропостачання ліфтів та насосів підкачування води, перевірка димовентиляційних каналів, дератизація та дезінсекція, прибирання прибудинкової території та підмітання вологим віником раз на тиждень (саме така періодичність визначена договором), аварійне обслуговування тощо.
За майже п’ять років декілька разів підвищилась вартість праці, вартість будівельних матеріалів та послуг зросла. Тому будинки, які укладають індивідуальний (прямий) договір з керуючою компанією та підвищують вартість щомісячної плати хоча б мінімально, отримують значні переваги для оновлення дому.
Найбільш очевидний приклад - дві абсолютно однакові за характеристиками будинки, п’ятиповерхівки в Хортицькому районі, що знаходяться навпроти одна одної. Вул.Запорізького козацтва, 15 А та 15 Б. В будинку 15А мешканці уклали індивідуальний договір, він діє менше року, але за цей час вже провели ремонт покрівлі, повністю відремонтували цоколь будинку, сухі колодязі, ганок - всі роботи узгоджуються з мешканцями і виконуються за планом за умови відсутності боргу.
В будинку навпроти поки діє типовий договір, і, на жаль, виконання навіть незначних ремонтів дуже ускладнюється - на них просто немає накопиченого фонду. Хоча, заради справедливості треба сказати, що ситуація ускладнюється також заборгованостями, які в комбінації з тарифом типового договору значно обмежують можливості для ремонту.
Ще один будинок, в якому швидко провели ремонти після підписання індивідуального договору - вул. Сергієнка, 28А. Завдяки індивідуальному договору тут відремонтували міжпанельні шви за заявками мешканців, провели поточний ремонт покрівлі (100 кв.м.), відремонтували компенсатор, встановили будинковий лічильник тепла, провели необхідні роботи в підвалі.
Багатоповерхівка по вул. Лахтинській, 3. Цей будинок зовсім нещодавно перейшов на умови індивідуального договору. Одним з ключових побажань мешканців цього будинку був ремонт цоколю та примикання. Мешканці уклали з управлінцями прямий договір, в ньому прописали ті ремонтні роботи та послідовність їх виконання, які хауз менеджер разом з активістами цього будинку визначили як пріоритетні задачі. Мешканці були здивовані тим, що так швидко вдалось розпочати ремонт після укладання індивідуального договору. Зараз роботи по ремонту цоколя вже завершені. Після цього заплановано виконати ремонт сухих колодязів перед шістьма під’їздами, а також висотні роботи на покрівлі, заміна вітрової планки. Мешканці співпрацюють з хауз менеджером, спілкуються телефоном, висловлюють побажання, зауваження тощо.
Будинок №17 по вулиці Узбекистанській більше року обслуговується за умовами індивідуального договору. В будинку є ініціативна група, старша по будинку, яка бере активну участь в управлінні будинком та обранні робіт. До того ж тут хороша платіжна дисципліна, що в сукупності дозволяє виконувати поточні ремонтні роботи регулярно і в достатньому об’ємі, щоби не лише підтримувати, але і поступово оновлювати мережі та конструктивні елементи в будинку. Тут виконали ремонт обох під’їздів, відремонтували козирки ганків, ремонтували міжпанельні шви за заявками мешканців, відремонтували близько 150 кв.м. покрівлі на будинку. Виконувались також і роботи у підвалі - проводили герметизацію трубопроводів, замінювали старі ділянки трубопроводів гарячого водопостачання. В одному з під’їздів замінено каналізаційний випуск.
Як укласти індивідуальний договір?
Для укладання індивідуального договору, зверніться до керуючої компані будь-яким зручним способом:
-
Цілодобово працює колл-центр 067 400 1008;
-
Зверніться через форму зворотного зв’язку на нашому сайті;
-
Працює Центр обслуговування клієнтів за адресою вул.Добролюбова, 8 (але просимо не забувати про протиепідемічні заходи);
-
Для вас працюють ваші хауз менеджери, які можуть проконсультувати щодо способів взаємодії з компанією, можливостей проведення ремонтів, укладання договорів для проведення ремонтів тощо.