Часто у Запоріжжі мешканці звертаються з питаннями: хто ж має прибирати аварійні гілки, проводити обрізку чи кронування дерев біля будинків?

Нагадуємо: відповідальність за обрізку, кронування та видалення аварійних дерев належить районним адміністраціям міської ради, а не керуючим компаніям. Водночас у тариф на послуги з утримання будинку входить лише прибирання прибудинкової території.

Як це працює?

  • При виконавчому комітеті міської ради діє постійна комісія з питань визначення стану зелених насаджень та їхньої відновної вартості.
  • Саме ця комісія виїжджає на місце за зверненнями юридичних чи фізичних осіб, оцінює стан дерев і складає акт про необхідність їхнього видалення чи обрізки.
  • З питаннями щодо аварійних дерев мешканці можуть звертатися до виконкому міської ради за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 206, або через міський контакт-центр за номером 1580.

Роль керуючої компанії

Наша компанія «Місто для людей Запоріжжя» також допомагає мешканцям у вирішенні таких питань. Ми:

  • приймаємо заявки від мешканців щодо аварійних дерев та гілок на прибудинкових територіях;
  • оформлюємо відповідні документи і звертаємось із листами до районних адміністрацій;
  • забезпечуємо прибирання гілок, коли комунальні служби проводять обрізку.

Втім, вивезення та утилізація зрізаних гілок – це також відповідальність саме районних адміністрацій.

Як залишити заявку?

? За номером: 067 400 1008
? У Центрах обслуговування клієнтів:

  • вул. Фанатська, 8 (колишня Добролюбова)
  • вул. Поштова, 27

? Або онлайн – через форму зворотного зв’язку на сайті: mdl.com.ua

Керуюча компанія «Місто для людей Запоріжжя» завжди готова прийняти ваші заявки, передати їх у відповідні інстанції та допомогти у межах своїх повноважень. Але головна відповідальність за стан зелених насаджень у місті лежить на районних адміністраціях.