Керуюча компанія “Місто для людей Запоріжжя” продовжує виконувати ремонти та поточне обслуговування. До уваги мешканців звіт за листопад.

 

За листопад 2024 року до компанії надійшло 12 809 заявок. Всього за місяць виконано 11 362 заявки, враховуючи ті, що надходили в попередній період. 

Серед заявок за жовтень аварійних - 801, виконані на 100%. Більша частина з них традиційно стосувалась роботи каналізації - 309.  Аварій на мережах каналізації можна уникнути, дотримуючись простих правил експлуатації. Нагадуємо, що в каналізацію не можна викидати сміття, залишки їжі, засоби гігієни, наповнювачі для туалету тварин, волосся тощо.

Впродовж листопада ворог продовжував бомбардування Запоріжжя керованими авіаційними бомбами, балістикою та БПЛА типу «шахед». Внаслідок численних атак десятки житлових будинків, які обслуговує “Місто для людей Запоріжжя” зазнали численних руйнувань. В більшості випадків це – пошкодження вікон, дверей та покрівлі. Наші хауз-менеджери працювали за кожною адресою, обстежували будинки та написали листи про пошкодження для подальшого їх направлення у Департамент ЖКГ. Останній структурний підрозділ складав акти про пошкодження, щоб люди змогли отримати компенсації завданих збитків. Водночас, наші слюсарі закривали вибиті вибуховою хвилею вікна в місцях загального користування (підʼїзди, технічні приміщення) за допомоги OSB-плит.

 

Якщо ваш будинок обслуговує “Місто для людей Запоріжжя”, і ваше майно зазнало пошкоджень або руйнувань, звертайтесь на гарячу лінію компанії 067 400 1008, а також на міський номер 15-80. Прийом заявок здійснюється цілодобово! 

Колектив "Місто для людей Запоріжжя" висловлює співчуття близьким загиблих і постраждалим і дякує нашим Захисникам.

Також цього листопада у Запоріжжі повноцінно стартував опалювальний сезон. У центрі уваги спеціалістів «Місто для людей Запоріжжя» перебувала система центрального опалення. Наші слюсарі активно продовжували роботи із заміни запірної арматури, засувок тощо. Внаслідок численних аварій (в тому числі і прольотів) котельні періодично призупиняли роботу, що призводило до повторних перезапусків. Кожен перезапуск систем спричиняв накопичення повітря, яке утворювало повітряні пробки в опалювальних магістралях. Це викликало проблеми з рівномірним прогріванням радіаторів: на деяких поверхах опалювальні прилади або взагалі не нагрівалися, або нагрівалися вкрай нерівномірно. Після кожного перезапуску наші фахівці щодня проводили роботу з видалення повітря із систем та ліквідації повітряних пробок. 

Тим часом клінінговий підрозділ КК «Місто для людей Запоріжжя» підготувався до снігопадів та негоди. Так, станом на листопад наші потужності повністю укомплектовані 30 тоннами посипкового матеріалу, 180 снігоприбиральними лопатами, 61 кригорубом та 3 професійними вітродуйками. 142 досвідчених працівники клінінгової служби готові забезпечити вільний прохід, чистоту та безпеку на прибудинкових територіях. 

 

Нагадуємо, що всі ремонти виконуються за накопичені на будинках кошти. Тому для ефективних вирішень проблемних питань по будинку, варто погасити заборгованість, якщо вона накопичилась.

Пам’ятайте, наша аварійна служба завжди готова прийти на допомогу. Номер, за яким можна залишити заявку, незмінний - 067 400 1008.

Клієнти часом мають потребу отримати консультацію офлайн, особисто прийти до Центру обслуговування клієнтів, отримати довідку, укласти договір тощо.

Віримо у перемогу, наші Збройні сили та Україну!